Klacht: Collectief een zaak tegen Topticketshop aanspannen

MR17 op 15 januari 2018 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Wij hebben vorig jaar kaarten gekocht voor Royal Park Live, 16 stuks. Hand in eigen boezem, wij wisten dat we bij PayLogic moesten kopen, maar per ongeluk werd bij Google resultaten de bovenste regel aangeklikt.

Alleen PayLogic mocht om 10 uur van start gaan met verkoop tickets. Degene van onze vriendengroep die de kaarten kocht heeft het originele bedrag dubbel betaald. Uiteraard is er een kwartier later naar Topticketshop gebeld, maar de koop kon niet meer ongedaan gemaakt worden. Kaartjes zijn ongeldig verklaard door Royal Park Live en de schade is tot op heden niet door Topticketshop aan ons vergoed. Telefoontjes, mails en aangetekende brieven kan hun niet bewegen om de voorwaarden na te komen.

Wie is er nog meer gedupeerd en wil een collectieve zaak aanspannen?

Wanneer Topticketshop ons het aankoopbedrag terug betaald en zich hiermee aan de gestelde voorwaarden houdt.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door