Klacht: Annuleren

BHB op 18 november 2021 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar aanleiding van een sterfgeval binnen onze groep kunnen wij helaas niet op 25 november gebruik maken van de tickets. Omdat de e-tickets al naar ons verstuurd waren, is dit bedrijf niet bereid onze tickets te annuleren. Zit je in een droevig proces krijg je deze onwelwillende reactie. Zeer droevig

Gewenste Oplossing:

Restitutie van het bedrag onder aftrek van eventuele kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BHB