Klacht: TOON monteurs maken er n potje van en ENECO verstopt zich

op 10 mei 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Ik heb recent een TOON gekocht en ontvangen. Netjes afspraak gemaakt maar monteur kwam niet, op nieuwe afspraak komt monteur wederom niet. Heb klacht bij Eneco ingediend maar wordt niet eens door ze terug gebeld. Wanneer ik ze bel blijkt het een administratieve rompslomp en geen klanten oplossing
Misscien moet ik TOON maar weer terug sturen, dat kan immers gewoon

Wanneer Eneco mij persoonlijk belt met een installatie afspraak waarop de monteur komt, het werkend opleverd en Eneco zich ervan verzekerd dat alles naar wens was....

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 10 mei 2016 om 14:05 geantwoord

Beste meneer De Jong,

Wat jammer om te vernemen dat de installatie van Toon zo op zich heeft laten wachten. Zo hoort dit dan ook zeker niet te gaan. Mijn excuses hiervoor!

Bij het controleren van uw gegevens zie ik dat u eerder vandaag contact heeft gehad met een collega van mij die al het een en ander heeft recht gezet.

Ik begrijp uit haar aantekening dat u vrijdag contact opneemt met de monteurs voor een afspraak. Ik ga er van uit dat dit nu goed gaat komen en dat Toon straks netjes geplaatst zal zijn, werkend en wel!

Ik verneem graag van u indien de situatie zich nogmaals voor doet.

Vincent
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Lucdejong