Klacht: Toon installatie

op 13 mei 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Ik heb aan de deur een Toon genomen op zicht maar had niet begrepen dat dit binnen 14 dagen moest afzeggen!
Ik heb geprobeerd maar was twee dagen te laat omdat het achteraf ook niet lukte op de website hij bleef rood en stuurde niet door daardoor is het ook verlaat maar wist ook niet dat het binnen twee weken moest!
Ik wilde op het oude abonnement houden in overleg met mijn vrouw!
Omdat het niet meer kon heb ik afspraak gemaakt voor installatie van Toon en monteur is niet gekomen ! dit was dacht ik 26 April 16.45 uur

Ik ben al bijna 40 jaar bij Eneco ik tevreden bij mijn oude abonnement.
De verkoper had gezegd dat de Toon gratis was en ik een lager tarief zou krijgen en daar is niets in veranderd en moet ik maand huur betalen voor de Toon .\\Wat wij dus willen is het oude abonnement behouden en geen Toon! heb hem ook niet nodig en heb al een laag maandlast door zuinig en goede isolatie aan het huis.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 17 mei 2016 om 14:38 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Graag reageer ik op uw klacht van 13 mei 2016.

Wat jammer dat het niet is gelukt om tijdig te annuleren. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat de monteur niet komt opdagen. Ik bekijk graag voor u wat er mogelijk is. Helaas kan ik met de gegevens die u doorgeeft niets vinden. Kunt u de gegevens aanpassen en een klantnummer toevoegen? Dan ga ik ermee aan de slag.

Vriendelijke groet,

Eva
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door martadejong