Klacht: Toon installatie

Kroesty op 09 februari 2021 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Vanaf september al bezig om mijn nieuwe toon geïnstalleerd te krijgen, 3 afspraken zijn monteurs niet op komen dagen zonder enig bericht. Diverse pogingen om contact te krijgen of een afspraak maken maar krijg je geen gehoor op, uren aan telefoongesprekken met Eneco verder, 100x doorverbonden en elke keer weer opnieuw het verhaal uit moeten leggen. Om vervolgens constant te horen er wordt contact met u opgenomen… wat natuurlijk ook niet gebeurd!

Toon geïnstalleerd is of een passend alternatief geboden word.

Deels voor Toon contract bij Eneco gehouden, maar met deze ellende zal dit waarschijnlijk ook de laatste keer Eneco zijn geweest!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Beste meneer, mevrouw, Wat jammer om te lezen dat het installeren van Toon anders verloopt dat dat u hadt verwacht. Graag ga ik voor u na hoe we kunnen zorgen dat Toon echt geïnstalleerd zal worden. Stuurt u mij een klantnummer via een privé bericht ? Met vriendelijk groet, Chantal Eneco Webcare

1 jaar geleden - 45970424-1

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Beste meneer, mevrouw, hartelijk dank voor het toesturen van uw klantnummer. Ik wil u vragen om via de website www.tooninstallatie.nl een afspraak te maken. De afspraakcode is SAJYCU. Laat u mij weten als de afspraak gemaakt is ? Dan zorg ik ervoor dat de afspraak zal worden gemonitord. Met vriendelijke groet, Chantal Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht Kroesty

1 jaar geleden - Eindelijk opgelost. Totaal niet naar tevredenheid maar goed.

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Beste meneer, mevrouw, Ik ben blij dat het probleem is opgelost. Hopelijk heeft u veel plezier van de Toon. Ik wil u graag een compensatie aanbieden voor het ongemak dat u de laatste maanden heeft ondervonden. Ik wil u graag de 3 maanden die u reeds betaald heeft compenseren en het komende half jaar. Dit betekent dat ik u 8 x het maandelijkse termijnbedrag van Toon wil uitbetalen. Totaalbedrag van 36,00 Euro. Hopelijk is het vertrouwen hiermee een beetje hersteld. Gaat u hiermee akkoord? Met vriendelijke groeten, John Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht Kroesty

1 jaar geleden - Akkoord, bedankt voor de tegemoetkoming en oplossing. Gr.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 24 februari 2021 om 11:15 geantwoord

De installatie van de Toon is inmiddels gebeurd. Dit alles naar tevredenheid. Voor al het ongemak heeft de klant een compensatie gekregen. De reeds betaalde termijnen Toon zijn teruggegeven en heb klant een aanbod gedaan van nog eens een half jaar Toon abonnement. De klant is akkoord gegaan en het dossier kan gesloten worden.

Met vriendelijke groeten,

John
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kroesty