Klacht: Toon instalatie

op 06 mei 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dat ik nu weer een nieuwe afspraak moet maken voor instalatie van toon 3x is scheepsrecht zou je zeggen maar ben er wel boos over ik moet dat ook inplannen. Vr gr.

Gewenste Oplossing:

Als zevtoon hebben geïnstalleerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

4 maanden geleden - Beste heer, mevrouw,Wat leuk om te lezen dat u heeft gekozen voor Toon, de slimme thermostaat.Wat goed dat u hier aangeeft wat uw ervaring zover is geweest met uw bestelling. Heel spijtig om te lezen dat dit langer duurt dan u had gewenst. Ik snap goed dat het tegenvalt als de afspraak telkens verplaatst moet worden.Heeft u intussen een nieuwe afspraak staan?Ik hoop dat u snel gebruik kan maken van Toon.Met vriendelijke groet, Vincent Eneco Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 12 mei 2020 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Ik heb helaas niets meer van u vernomen na ons laatste contact.
Ik hoop dat u intussen een nieuwe afspraak heeft staan.

Zit u nog met vragen dan kunt u contact opnemen via onze site www.eneco.nl
Eneco is tevens telefonisch bereikbaar via: 088 - 8 955 959 (gebruikelijke belkosten). Wij helpen u dan zo graag verder.

Met vriendelijke groet,
Vincent
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr Bertels