Klacht: Toon

op 25 juli 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Toon grafiek werkt niet, er is fout gegaan met Toon. Aansluiting van Toon tot gasmeter is volgens mij stuk. Zoveel malen naar Toon gevraagd voor de oplossing. Na mail zouden wij binnen 2 werkdagen antwoord krijgen en dat is nooit gebeurd. Het is al bijna 10 maanden verder. Ook hebben wij 3 keer schriftelijk brief naar Eneco gestuurd daarop werd er maar 1 keer gereageerd met het verzoek dat wij Toon op online voor Eneco willen zetten. Na bevestiging dat wij gedaan hebben, tot nu niets mee gedaan, ons Toon staat nog steeds op online aan (dat is niet prettig voor ons)
Ivm zeer slechte service van Eneco, willen wij geld terug hebben van Toon die wij hadden gekocht en dan gaan wij andere maatschappij zoeken.
Jaarrekening is erg onduidelijk, 1e rekening was hoger en 2e rekening correctie en lager… zonder uitleg!

Toon oplossen
Geld terug krijgen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 28 juli 2016 om 16:03 geantwoord

Beste heer Hettema,

Bedankt voor het indienen van uw klacht! Spijtig dat u al een tijd bezig bent om het opgelost te krijgen met Toon. Ik zie dat er 15 juli nog een e-mail is verstuurd met de oplossing. Er is een nieuwe meteradapter door ons toegestuurd die opnieuw aan Toon gekoppeld kan worden. Dan is het probleem opgelost. Ook kunt u de update op Toon uitvoeren via Menu > Instellingen > Software > Update. Zo komt het verder in orde!

Danielle
Eneco

Alle klachten die gemeld zijn door Hettema