Voor de 2de maal mijn jas terug gebracht, wegens slechte kwaliteit van de jassen. Ze zouden hem herstellen. Volgens afspraak zou deze thuis worden bezorgd, middels dagen na afspraak nog niets geleverd.
Moest zelf nabellen tot op heden nog niet geholpen Lees meer
Ik heb op 24 december 2 broeken teruggestuurd en op de site van postnl staat er geleverd.is als bijna 2 weken geleden en ik krijg een betalingsherinnering.en nog een ander bestelling werd fout geleverd een maillot die ik had... Lees meer
Beste! Op 4 januari 2015 heb ik bij Tommy Hilfiger (online winkel ),een bestelling ten waarde 130 € geplaatst. Bestelling heb ik geplaatst volgens bekende procedure: artikelen uitgezocht, maat geselecteerd en eindelijk betaalt. Het geld is... Lees meer
Op 17 december een leren jack besteld via tommy.com. Er werd beloofd dat de jas binnen 24 uur verzonden zou worden. Helaas ontving ik pas na 4 werkdagen de verzendbevestiging.
Na ruim een week nog geen postbode met mijn pakketje dus... Lees meer
Broek besteld bij de online shop van TH, na drie keer dragen scheurt de broek van broeksband tot voorbij de achterzak terwijl ik hurkte. de broek paste goed dus dat is de reden niet, waarschijnlijk een fout in de produktie.
Ik... Lees meer
Ook ik heb een bestelling gedaan bij de Tommy Hilfiger Webshop, een jas voor mijn dochter. Toen deze na een week niet werd geleverd (wel een trackingnummer uitgegeven aan PostNL) ben ik maar eens gaan bellen. De klantenservice gaf aan... Lees meer
Het doet er niet eens toe wat mijn probleem/klacht was na een bestelling op de website van Tommy Hilfiger. Het is de manier waarop je geholpen wordt bij deze klantenservice.
Onbeholpen, onpersoonlijk, niet probleemoplossend, bureaucratisch, onbeschoft. m.a.v. GEEN klantenservice bij... Lees meer
Wat een belachelijke klantenservice!
Mijn winterjas de Liam Parka van 400 euro heb ik op 10-10-2013 besteld, het is inmiddels 24-10-2013. Tevens geeft Tommy Hilfiger op dit moment een gratis sjaal ter waarde van 65 euro weg bij de aankoop... Lees meer
Mijn klacht betreft een onbeschofte benadering n.a.v. een fout bij Tommy Hilfiger. Door een probleem bij Tommy Hilfiger is er bij mijn laatste bestelling iets mis gegaan met de betaling. Het verschuldigde bedrag werd (zoals altijd) direct bij de bestelling... Lees meer
Ik heb 4 artikelen besteld van totaal 383,70 euro. Na 3 dagen nog niets ontvangen, dus gebeld. Blijkt dat er een probleem is met ideal. Ik zou binnen 5 dagen geld terug ontvangen. 9 dagen na bestelling weer gebeld. Nu... Lees meer