Klacht: Slechte Service en kwalitatief slechte Tom Tec Producten

Tom3 op 15 augustus 2012 over Tom Tec in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De Algemeen Dagblad schrikkeldag actie waarbij nieuwe abonnees een Tom Tec tablet als cadeau ontvingen is uitgelopen op een ramp zo’n 3000 abonnees kregen een slecht werkend toestel en stuurde dit massaal retour zelf heb ik er drie gehad die allemaal retour zijn gegaan omdat ze niet werkte ,kapot waren,slechte opladers hadden, warm werden kortom een waardeloos apparaat, ik heb mijn klachten doorgespeeld naar de helpdesk en de directie van Tom Tec maar ik vond daar geen gehoor voor mijn klachten uiteindelijk heeft het Algemeen Dagblad mij en vele anderen maar een Archos Arnova tablet gestuurd en ik ben daar zeer tevreden mee.

Gewenste Oplossing:

Dat bedrijven zich moeten realiseren dat door rotzooi in de markt te zetten en klanten slechte service te bieden zij hun krediet snel verspelen

Alle klachten die gemeld zijn door