Klacht: Klacht oplader tablet

anoektablet op 23 januari 2013 over Tom Tec in de categorie Electronica Merken

Geachte Mijnheer/mevrouw,

Mijn dochter van 10 heeft eind juli een tablet gekocht van haar eigen spaarcentjes dus lang op moeten wachten.
Ze is er natuurlijk helemaal blij mee en heeft er veel plezier van. Alleen in september lade hij niet meer op dus wij terug naar de Bart Smit in Nieuwegein en het lag aan de oplader dus zij probeerde voor ons een oplossing te vinden en dus een nieuwe oplader voor ons te bestellen die ik dan ook wel wilde betalen als de prijs een beetje redelijk zou zijn want ik ben de bon kwijt wat natuurlijk in dit geval heel jammer is. Maar ik werd gebelt dat de oplader binnen was dus ik het natuurlijk snel ophalen en wat bleek bij ophalen ik hoefde het niet te betalen dus ik de bedrijfsleider netjes bedankt voor alle moeite, waar ik en mijn dochter heel blij mee waren dat het zo opgelost werd.
Maar helaas de tablet deed het na 3 maanden weer niet dus ben ik weer terug gegaan of het aan de oplader lag en dus een nieuwe oplader uit de winkel geprobeert en het lag weer aan de oplader.Nu konden ze mij in de winkel niet helpen zeiden ze dus vandaar dit mailtje naar jullie.

Ik wacht uw antwoord met belangstelling tegemoed.

Hartelijke groeten,

Mathilda het lam

Natuurlijk wil ik heel graag een nieuwe oplader van jullie krijgen, maar dat zal in dit geval wel niet mogelijk zijn dus dan zou ik graag willen weten wat een oplader kost en is dat redelijk dan zou ik graag een nieuwe oplader toegestuurd krijgen.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tom Tec

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tom Tec nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door