Klacht: Toestel Reparatie

op 23 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb een Samsung Galaxy S7 edge gekocht
Na een maand of 2 kwam ik erachter dat het toestel niet in orde was. Scherm zat niet goed gemonteerd er zat een hele opening aan het rechter zijde van het scherm .
Terug gegaan bij Mediamarkt ze hebben het ingenomen om te repareren.
Toestel terug van reparatie zag er eerste instantie oké uit. Nu zat er een opening aan de boven zijde en grote vuil of koek restjes bij de selfi cam en het achter kantje glas zat niet goed op.
Heb het toestel gelijk weer terug gegeven met de vraag of ze me in de maling nemen maar goegoed
Toestel weer opgestuurd beweert Mediamarkt.
Toestel komt terug met het mededeling dat er geen klachten zijn geconstateerd dus niet hebben gerepareerd.
Nou het vuiltje is weg bij de selfi cam achterkant glas heeft schade scherm nog steeds niet goed gemonteerd waardoor het toestel niet meer water dicht is

Medewerkers doen alsof de reparatie die ze hebben gedaan normaal is
Toestel was van A kwaliteit wat zij hebben terug gebracht naar een slordige C kwaliteit

Ik wil me geld terug
En al het koste eromheen vergoed krijgen
10 euro heen en 10 euro terug met het OV en dat inmiddels al 4 keer

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zoogewoon