Klacht: Toegezegde tegoed is onmogelijk te verzilveren, email wordt niet beantwoord en klantenservice is niet te bereiken.

JPolman op 22 september 2021 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik had een email gekregen met de boodschap dat ik een reward/tegoed van (schrikt u niet) €49,58. Ik moest hiervoor in de email een verifcatielink aanklikken, waarmee ik mijn email adres zou bevestigen wat een noodzakelijke voorwaarde was voor het terugstorten.

Echter, deze link bracht mij naar een pagina, waar ik alles kon doen, behalve mijn email verifieren. Daarom heb ik besloten contact op te nemen met de klantenservice, dmv telefoon.

Op de website staat een telefoonnummer die niet meer in gebruik is. Het telefoonnummer die ik dmv Google gevonden heb, liet mij meer dan 25 minuten in de wacht staan. Uiteindelijk, kwam ik na lang wachten bij een Engels talige telefoniste die mij niet verder kon helpen. Zonder adequate reactie werd de verbinding verbroken.

Het lijkt erop dat Booking.com er alles aan doet, om mensen die recht hebben op een tegoed/reward te ontmoedigen om deze te verzilveren.

Wat is er op tegen om het bedrag zo moeilijk over te maken? Men is in het bezit van alle gegevens.

Met het overmaken van deze toegezegde reward.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JPolman