Klacht: Toch een onterechte opzegboete?

op 08 juni 2016 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Wat een eindeloos verhaal.

Klacht 493251 verhuisd ipv contract omzetten (tijdelijk 2 huizen). Is er een nieuw contract afgesloten. Waardoor bij opzeggen eerste adres een opzegboete in rekening is gebracht.

Uiteindelijk is deze boete teruggedraaid.

Klacht 509802 ik kom erachter dat de einddatum van mijn contract op oktober staat, terwijl deze oorspronkelijk in april zou aflopen. Aangegeven dit aan te passen naar april, zodat ik dan op andere aanbiedingen kan ingaan.

Er wordt aangegeven dat coulance wordt toegepast per 11 april, ZONDER OPGEZEGBOETE.

Klacht 517834: Op mijn Nuon staat dat een factuur niet geïncasseerd is, terwijl dit wel het geval is. Ook nogmaals bevestiging gevraagd over het niet ontvangen van een opzegboete bij switchen na 11 april.

Fout in mijn Nuon, is inderdaad geïncasseerd. Bevestiging gekregen over het niet opgelegd krijgen van een opzegboete.

SITUATIE NU
Overstap naar EON. Ontvang van jullie een brief dat mijn contract pas in oktober afloopt en dat ik bij een eerdere overstap rekening moet houden met een opzegboete.

ALSJEBLIEFT HELP ME EN REGEL EEN GOEDE AFRONDING. IK BEN ER NAMELIJK HELEMAAL KLAAR MEE.

Laat me overstappen, zonder boete zoals meerdere malen is beloofd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 08 juni 2016 om 14:54 geantwoord

Goedemiddag Arjan,

Zoals we al via Facebook hebben beloofd, zullen we er voor zorgen dat er geen kosten in rekening gebracht worden voor de overstap. Onze excuses voor het niet nakomen van onze eerdere afspraken, we hopen dat we je in de toekomst nog eens terug te zien (en je als tevreden klant kunnen behouden).

Vriendelijke groet,
Nancy, Nuon Webcare