Klacht: Tikkie betaald en product niet ontvangen.

op 09 juli 2019 over ABN AMRO in de categorie Banken

Danielle Kepp van Dam heeft mij een tikkie gestuurd om eerst te betalen zodat ze daarna de product kan versturen, maar tot op heden niets ontvangen en werd geblokkeerd. Dit is de mobiele nr waar contact is opgenomen. 31 6 37152316. Vervolgens heb ik haar via een andere account benaderd hier gevraagd om haar rekeningnr om over te maken. Hijzij gaf deze rekeningnr. Met de naam Kepp van ham NL45INGB0661050815. Vervolgens geeft ze aan te wonen Kogerweg 141 in den burg. Adres ingevoerd in google kom je een leeg huis te zien wat te koop staat. DEZE Mafkees moet gepakt worden. Ik heb heel veel bewijzen dat ik door deze mafkees ben opgelicht. Hoop dat ik met een of andere weg mijn geld terug krijg.

Tegenrekening
Transactiereferentie
06-07-2019 12:52 0030004194604199
Doel van overboeking
EPAY

Als ik mijn geld terug krijg! Deze mafkees moeten gepakt worden!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 09 juli 2019 om 14:13 geantwoord

Beste NarineMaria,

Wat balen dat je met oplichting te maken hebt. Ik kan me voorstellen dat je graag je geld terug wilt. Ik leg je graag uit wat er aan de hand is en wat je nu kan doen.

Uit je bericht begrijp ik dat je voor de aankoop betaald hebt via een Tikkie betaalverzoek. Als je via Tikkie betaalt, gaat het geld via de Tikkie tussenrekening uiteindelijk naar de ontvanger van het geld. In de details van de afschrijving zie je behalve de tussenrekening van Tikkie nog een andere IBAN staan. Die andere IBAN is van de persoon waar het geld naar toe is gegaan. Wij kunnen er niet voor zorgen dat je het geld teruggestort krijgt.

In dit geval is het van belang om aangifte te doen bij de politie. De politie kan dan een onderzoek starten naar de betreffende IBAN en verdere maatregelen nemen. Ook wil ik je vragen de melding door te geven aan Tikkie zelf. Je doet dit via Whatsapp via 06-8365 4343. Tikkie kan achterhalen naar welk Tikkie account de betaling is gegaan en een melding registreren van oplichting. Als het gaat om een aankoop via bijvoorbeeld Marktplaats dan kan je hier ook melding maken van oplichting.

Rick
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door NarineMaria