Klacht: ticketdeal NS enkele reis, data klopt niet

op 05 september 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 3 Augustus 2018 via Kruidvat een bestelling gedaan met ordernummer 107248845.
Ik kon 2 NS treintickets enkele reis verzilveren tot en met Zaterdag 29 Juni 2019.( stond in de mail)
Vandaag wilde ik beide codes verzilveren, en toen kon ik maar tot en met 9 September 2018 de codes verzilveren.
Ik heb beide tickets nodig op 11 September 2018 en 27 September 2018.
Dus ik heb nu een probleem. Ik heb al betaald en kan nu geen treintickets printen.
NS verwijst mij naar jullie.

Gewenste Oplossing:

Als ik 2 nieuwe treintickets enkele reis ontvang ( deventer -Schiphol en Schiphol-Deventer) voor 11 September.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mw Feijth