Klacht: Niet netjes geholpen!

Loeka00 op 19 mei 2019 over Thermen in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben tijdens een eerder sauna bezoekje een dagje welness bon gekregen, waarmee we gratis naar de sauna zouden kunnen. Nu wilde wij die bon activeren via dagjewelness.nl alleen lukte ons dat niet via de site… toen zijn wij zelf naar de sauna geweest en hebben voor de zekerheid een gewone reservering gemaakt via de therme site. Toen we bij de sauna aankwamen werdt ons gezegd dat ze ons helaas niet verder konden helpen omdat er online gereserveerd dient te worden. Verder konden ze ons niet helpen want het max aantal bonnen die er verstreken mogen worden is al behaald. Dus konden wij gewoon weer terug naar huis. Zonder enige verdere hulp of oplossing. Een tijdje later zijn wij weer gaan proberen de voucher online te verzilveren maar weer niet gelukt. Weer terug naar de sauna en weer mochten wij niet naar binnen omdat het maximum bereikt was. Ondanks onze gewone online reservering konden ze niks doen en konden we weer weg. De enige oplossing waar ze mee kwamen om niey weer weg te gaan is gewoon de entre van 18.50 p.p. Te betalen. Belachelijk. De eerste keer werdt aan de balie gezegd thuis nog een keer goed proberen. Ondertussen is onze bon verlopen en kunnen wij dus niet gratis meer naar de sauna

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als we een nieuwe bon krijgen waarvan de code goed werkt. En betere hulp aan de balie omdat het ons zelf niet lukt met de bon. Aangezien wij tot twee keer toe naar de sauna zijn geweest en zo weer om konden keren.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Thermen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Thermen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door