Ik ben afgelopen zondag in thermen holiday geweest , heb daar de snoezelbehandeling gedaan , heb een nieuwe badjas wit , tijdens de snoezelbehandeling wordt je ingesmeerd met een smeerseltje , heerlijk hoor , ze gaf aan na de behandeling... Lees meer
Het koude dompelbad in de binnensauna is vervangen door een hot tub.
Graag wilde ik verzoeken om weer een koud dompelbad in de binnensauna.
Er zijn warmte baden genoeg in de binnensauna maar het enige koude dompelbad is helaas vervangen door een... Lees meer
Goedemorgen, Ik heb op 28-11-2020 een reservering gemaakt met de voordeel agenda voor 15-12-2020 dit betreft 2 personen entree. Helaas ging precies die dag de verzwaarde corona maatregelingen in en kon dit niet doorgaan. Ik heb netjes een mail... Lees meer
Enkele dagen geleden telefonisch gereserveerd met een aangekochte voucher voor 2 personen voor een dag thermen Berendonck, bij het telefonisch reserveren mocht er maar voor een halve dag gebruik gemaakt worden van de reservering, dit ivm corona, drukte. Na onze... Lees meer
We winnen een veiling op vakantie veilingen voor dagentree voor 2 personen bij Thermen Berendonck te Wijchen.
We ontvangen een code om te reserveren.
Bij de reservering blijkt het moment niet meer te kunnen.
Je kan wel reserveren als... Lees meer
Wij hebben tijdens een eerder sauna bezoekje een dagje welness bon gekregen, waarmee we gratis naar de sauna zouden kunnen. Nu wilde wij die bon activeren via dagjewelness.nl alleen lukte ons dat niet via de site... toen zijn wij zelf... Lees meer
Online hebben wij gereserveerd via een eticket die wij hadden.
Op de website werd aangegeven dat de eticket al in gebruik was of niet geldig. We hadden 4 tickets, en geen van deze tickets werkte om te reserveren. Vervolgens hebben we... Lees meer
Turks stoombad vol met schimmel aan het plafond wat naar beneden valt op de zitbanken. Het ruikt heel muf. De stoelen in de rustruimte en horeca gedeelte zijn heel vies. Sauna's waarbij het hout verzadigd zijn met vuil en vet... Lees meer
We hebben 2 bongo sauna kaarten cado gekregen deze worden niet geaccepteerd sinds de overname ,het contact is ook niet mogelijk
Via de site kwamen we niet verder
Zit me nu zo kwaad te maken dat ontspanning zelfs in de... Lees meer
Mijn moeder heeft een voucher gekregen. Zij heeft toen gereserveerd automatisch voor 2 personen, daarna heeft zij nog bijbetaald voor de intree.. blijkt dat bij de balie de vouchers is bedoeld voor 1 persoon, en heel raar maar het was... Lees meer