Klacht: opzegging woonlastenbescherming

op 22 juni 2019 over The Warranty Group in de categorie Verzekering

Tijdens het opstellen van een koop hypotheekcontract met de ING werd er ook een verzekering afgesloten met betrekking tot woonlastenbescherming.
Aangezien ik arbeidsongeschikt werd dacht ik aanspraak te kunnen doen op deze regeling. Helaas was de vermeende reden van mijn arbeidsongeschiktheid niet van toepassing op deze regeling.
Dat kan, maar na de afwijzing van mijn claim en het feit dat ik nooit aanspraak kan maken op deze verzekering blijft the warrantygroup wel maandelijks de premie incasseren. Diverse pogingen om die premie te laten stoppen hebben tot nu toe niks uitgehaald. De automatische melding dat ze zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen heeft tot nu toe niks opgeleverd. Het enigste wat ik van hun verneem is de maandelijkse incasso. Dit is toch pure diefstal En dan maar hoog in het vaandel zetten hoe betrouwbaar ze zijn.

Zodra de automatische incasso wordt stop gezet en terugbetaling van de geinde premies vanaf het moment dat ze het besluit hebben genomen dat ik geen recht heb op financiële tegemoetkoming in Woonlastenbescherming.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over The Warranty Group

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over The Warranty Group nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.B.W.Meuwissen