Klacht: The vroeg komen

op 27 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lijn 5 hoort 16:13
The komen hij kwam al om
16:11

Gewenste Oplossing:

Als die op tijd vertrekken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Hallo Arnold, Bedankt voor je bericht. Kun je mij nog aangeven in welke regio je reist, welke kant je op wilde reizen en waar je in wilde instappen? Als ik dat weet, kan ik je klacht intern doorgeven zodat dit besproken wordt. Onze excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 oktober 2016 om 11:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Arnoldstudio18