Klacht: bereikbaarheid

[email protected] op 23 november 2020 over The New Motion in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 20 november 1x 18 en 1x 20 min. gewacht voordat er iemand aan de telefoon kwam , er is tijdens dat gesprek afgesproken dat uw medewerker mijn abonnement zou sluiten zodat ik 24 uur later een nieuw abonnement kon afsluiten op een andere naam en bank rek.nr. Vandaag blijkt het abonnement niet te zijn gestopt.

Gewenste Oplossing:

Wat kortere wachttijd, en uitvoeren wat is afgesproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over The New Motion

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over The New Motion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]