Klacht: Terwijl ik wacht op mijn bonnen ineens 20 euro duurder

op 12 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik wilde op 05-01- ’14 het Amefa Praxis 5 drukte messenset met stainless steel blok bestellen voor €59,99. Ik zag dat dit een actieprijs was maar er stond NIET bij tot wanneer deze actie was. Deze wilde ik met vvv bonnen betalen. Het duurde de hele avond voordat ik doorhad hoe dit werkte. De bonnen kunnen niet direct ingenomen worden, maar moest ik samen met een formulier opsturen en dan zou ik (kortings)codes ontvangen voor mijn bestelling. Ik heb dit dus gelijk (op 06-01) gedaan. Toen ik net in mijn winkelwagentje op bol.com keek, zag ik dat de prijs aangepast was naar €79,99 Ik schrok hiervan en heb gebeld naar de klantenservice om de situatie uit te leggen. Zij kunnen er niets aan doen dat de actie voorbij is (alhoewel ik vind dat dit erbij moet staan) maar ik had de bestelling (met oude prijs) nog niet kunnen doen omdat ik op de codes moet wachten (wat ik ook niet van tevoren wist) Ik vind dat ik hierdoor wel recht heb om alsnog het messenset met blok voor €59,99 te ontvangen. Bij de klantenservice zeiden ze niets voor me te kunnen doen behalve het telefoonnummer te geven van de plaats waar ik mijn bonnen naartoe gestuurd heb om te vragen of zij ze retour sturen. Dit was ook nog eens een verkeerd nummer dus ik ben na een uur telefoontjes plegen geen steek verder gekomen!

Ik ben tevreden als bol.com de waarde van mijn bonnen (die nu nog onderweg zijn) verhoogd met 20 euro zodat ik alsnog het messenset kan bestellen. Ze kunnen de prijs niet aanpassen maar wel een gebaar maken naar een (nu erg ontevreden) goede klant.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bol.com

Heeft op 04 april 2014 om 09:52 geantwoord

Geachte mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij onlangs per e-mail contact met elkaar gehad. Het spijt ons dat er niet eerder contact met u is opgenomen. Indien u ons toch nog de kans wilt geven om u een oplossing te bieden, vernemen wij dit graag in een antwoord op onze e-mail van vandaag, 4 april 2014.

bol.com

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 04 april 2014 om 14:17 geantwoord

Ik ben niet tevreden over de "oplossing" van mijn klacht. Omdat ik het messenset (3 maanden later) ergens anders besteld heb, krijg ik nu alleen een "sorry" als oplossing.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bol.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door MirjamvdWiel