Klacht: terugvordering 10% na verblijf

op 01 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een hotel geboekt en kan nu 10% terugvorderen. Daar heb ik de e mail van ontvangen via booking.com. Als ik op de link klik kan ik niet inloggen, mijn e mail adres (waar ik alle mails op binnenkrijg) staat niet geregistreerd. Ik kan dus niet meer inloggen met mijn wachtwoord en mede daardoor mijn geld niet terugvorderen.
Wat nu?

Gewenste Oplossing:

Als het geld teruggestort wordt op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door loekkersten