Klacht: terugvlucht SAL 22/12/2018 23:00 TB 5052

op 28 december 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Onze vlucht had vertraging wegens een defect . We zijn uiteindelijk doorgevlogen naar Tenerife en geland. Naar een club gebracht per autocar “BEVERLY HILLS CLUB” op 23/12/18 . De volgende dag 24/12 rond 19.00 uur per autocar naar de luchthaven gebracht. Terug vertraging zijn opgestegen en rond 3:00 s’morgens in Oostende geland. Per bus naar Brussel en vervolgens in Hasselt aangekomen om 6:00 waar de auto stond en de laatste trip naar huis . Aangekomen om 7:00 uur , eindelijk thuis.

Ik heb nodige kosten gedaan aan extra avond eten /drinken . tussen 14:00 uur en 19:00 uur nogmaals eten en drinken benuttigd. Het kerstfeestje is afgelast bij mij thuis door gebrek aan tijd , familie gelegenheid. Heb daarbij een zware kou opgedaan en in bed gelegen op Kerstavond en Kerstdag Ik zou tevreden zijn als ik een vergoeding zou krijgen van 50€. desnoods een bon als compensatie voor een volgende vlucht.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadine Smets