Klacht: terugreis na centraal opstappunt

op 22 september 2017 over Bolderman in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

20 september ben ik teruggekomen van de reis Krakow en omgeving. Bij het centrale opstappunt hoorden wij dat er bij meerdere haltes gestopt zou worden richting Den Haag. Dit is prima en het waren ook logische route-haltes. Zoals Utrecht, Gouda, Zoetermeer. Echter bleek later dat wij ook nog iemand naar Rhenen moesten brengen. Dit was wel erg om en uit de route. Het ging om 1 persoon. Hierdoor was ik pas om 11 uur ’s avonds thuis en na 2 lange dagen in de bus vond ik dit wel erg laat. Ik vond het overigens ook vreemd dat de chauffeur geen lijst met namen had om je aan te melden.

Gewenste Oplossing:

Het zou prettig zijn als u ook met auto's en chauffeur werkt zodat er niet een hele bus hoeft om te rijden voor één persoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bolderman over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Schaafsma