Klacht: teruggave geld

op 04 april 2013 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Ik heb, zoals zo velen, op 13 of 16 januari een studio tab besteld. Deze zou binnen twee weken worden geleverd. Dit gebeurde niet. Na enkele mails te hebben verstuurd, werd er door marktplaats gezegd dat we een vervangen tablet zouden ontvangen. Deze zou uiterlijk 27 februari binnen moeten zijn. Omdat onze 10 jarige dochter erg teleurgesteld was, hebben we de tablet afgemeld en voor haar een andere gekocht. (ik bedoel; die heeft ze zelf gekocht van haar gespaarde geld)Nu, inmiddels bijna drie maanden later, heb ik nog geen geld terug ontvangen. 12Deliver geeft aan dat marktplaats dit moet regelen. Volgens hen heeft marktplaats aangegeven dat mijn geld nog drie weken kan duren voordat het op mijn rekening staat. Ik vind dat onacceptabel.

Mirjam Nijsink-Haafkes

Ik zou graag mijn geld, inclusief de verzendkosten (96,60 euro) voor het weekend op mijn rekening zien en een excuus is ook wel op z'n plaats.
Vooral aan onze dochter.

Tot nu toe was mijn mening over marktplaats zeer positief. Ik hoop dat het in de toekomst ook zo zal blijven.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jamiwenca