Klacht: Terugboekingen

op 01 mei 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Ik word er bij ABN AMRO nu een beetje moe van dat terugboeken langer duurt dan dat mag 1 werkdag moet het duren als ik op donderdag terugboek heb ik het op maandag nog niet dit is niet normaal

Als ik mijn terugboeking binnen 1 werkdag netjes ontvang vooral met het weekend ertussen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

4 maanden geleden - Beste Ameladiega,Ik snap dat als je een bedrag terugboekt, je dit zo snel mogelijk weer op je rekening wilt hebben. Normaal gesproken heb je dit binnen een werkdag weer terug.Afgelopen week hebben we last gehad van diverse storingen waardoor het betalingsverkeer en betaalopdrachten vertraagd konden zijn.Ik verwacht dat je het gestorneerde bedrag vandaag of morgen op je rekening zult ontvangen. Excuses voor het ongemak!Met vriendelijke groet,Gabie ABN AMRO Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 18 mei 2020 om 08:13 geantwoord

Beste Ameladiega,

Op 4 mei hebben wij deze klacht in behandeling genomen. Wij hebben toen een bericht geplaatst met uitleg. Hierop hebben wij geen reactie meer ontvangen. Omdat dit nu 2 weken geleden is sluiten we de klacht hier af. Mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd contact met ons opnemen via telefoon, Whatsapp, Facebook, Twitter etc. Kijk op onze website voor alle contactmogelijkheden.

ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ameladiega