Klacht: Terugbetaling annulering reis

op 27 mei 2020 over Tix.nl in de categorie Online Vliegtickets

Op 07012020 een vlucht geboekt via Tix.nl naar Sofia voor 4 personen.
Boeking met TripID 5640088.
Op wo 080420 met Ryanair 19:15u EIN wo 080420 22:50 SOFIA FR 6014.
Op ma 130420 met Wizzair 14:00u SOFma 130420 15:50 EIN W6 4325.
De totale prijs voor deze boeking is €495.76 incl. bagage en administratie kosten.
Ivm met het Coronavirus is deze reis geannuleerd. Toeristen mochten Bulgarije niet meer binnen en er gingen geen vliegtuigen die kant op.
Nu krijgen we een voucher van Ryanair ter waarde van €152,98 en naar de rest van het geld kunnen we fluiten.
Volgens Tix.nl werkt Wizzair met een eigen reserveringssysteem en kunnen ze ons niet helpen met het terug halen van het gereserveerde bedrag in vouchers.
Tix.nl zegt dat we bij Wizzair moeten zijn en Wizzair vertelt dat we bij Tix.nl moeten zijn. We worden van de hoek naar het kastje gestuurd. Maar we willen graag ons geld terug zien van de reis die we NIET gehad hebben!!
HELP HELP, wat kunnen moeten we doen??

We zijn tevreden zodra we de volledige reissom terug betaald hebben gekregen. Het liefst cash maar ook met een voucher zijn we tevreden.
Het zijn onze centen!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tix.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tix.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roland Reinacher