Klacht: Terugbetaling

op 15 juli 2021 over Fruugo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een hooverboard aangeschaft voor mijn zoon. Deze is ontvangen maar bleek niet te werken ook niet na kalibratie. Ik heb besloten om dit retouyr te sturen. Hiervoor heb ik een retouradres ontvangen in Engeland. Ik heb een bevestiging ontvangen van aflevering. De verkoper geeft nu aan dat het het pakket niet ontvangen heeft. Ik heb inmiddels al geescaleerd naar Fruugro maar het blijft stil.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn geld terug van de aankoop en de verzendkosten voor de retourzending

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fruugo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fruugo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Breijder