Klacht: Terugbetaling

op 01 oktober 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

De reservatie hieronder werd door jullie aanvaard en nadien door de eigenaar afgeketst.
Ik moet een nieuwe reservatie hiervoor uitvoeren en een terugbetaling van de extra kosten zou ik terug krijgen.
Dit gebeurde nog steeds niet en jullie lieten me ook niets meer weten.

Graag opvolging hiervan
Véronique De Cock
veronique.de.cock@ivgschool.be
0032478310397

Véronique De Cock
aan: “Panier vue mer via Booking.com”
datum: 16 juli 2017 om 18:13
onderwerp: Annulation
verzonden door: ivgschool.be

Mail van jullie:
Wij schrijven u in verband met uw reservering onder nummer 1126193185 bij Panier vue mer, met incheckdatum 2017-07-23, en uitcheckdatum 2017-08-03.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van de meerkosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Véronique De Cock