Klacht: Terug gaven jaarnota

op 19 december 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Hallo mijn ongenoegen naar eneco is als volgt heb dit jaar mijn jaarnota ontvangen en krijg het bedrag terug van 475 euro jippy zou je zeggen op de jaarnota staat u krijgt u geld voor 8 december op uw rekening helaas na gebelt te hebben werdt er gezegt nee mevrouw de verval datum is 15 dec oke nu is het 19 dec en je raad het al nog niks na gebelt te hebben hoor je dood leuk is nog niet overgemaakt kan nog een week duren ben zo kwaad dat ik er overdenk om over te stappen is me al 5 x belooft dat er een spoed betaling gedaan zou wordt en nu dit weer

Als ik me geld op de rekening heb staan graag voor de kerstdagen

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 19 december 2017 om 16:11 geantwoord

Beste heer, mevrouw Beukenoot,

Ik kan mij goed voorstellen dat u er niet blij mee bent dat we het tegoed nog niet hebben overgemaakt. Dit is zeker niet onze bedoeling. We hebben opnieuw een bericht intern uitgezet, om ervoor te zorgen dat u het tegoed van uw jaarnota van ons ontvangt.

Audrey
Eneco Webcare

Audrey
Eneco Webcare

Heeft op 19 december 2017 om 16:20 geantwoord

Dat ik het ontvang snap ik maar wanneer is de vraag hopelijk voor de kerstdagen zou zeer prettig zijn

Alle klachten die gemeld zijn door Beukenoot