Klacht: geen terugbetaling retourzending

Michael Aken, van op 02 november 2020 over Tennis Point in de categorie Internetshops - Kleding, Internetshops - Sport

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 september heb ik 4 shirts besteld bij Tennis-point. Aangezien de maten niet klopten heb ik 3 van de 4 shirts retour gestuurd. Op 17 september heb ik de bevestiging van deze retourzending ontvangen met de belofte dat ze zo snel mogelijk het bedrag zouden terug betalen. Op 2 oktober heb ik een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de terugbetaling kon ontvangen. Ik heb hier geen reactie op ontvangen. Op 6 oktober heb ik het verzoek wederom gestuurd, nu in het Engels. Ook hier heb ik geen reactie op ontvangen. Op 21 oktober heb ik telefonisch contact opgenomen, mijn bank details klopten niet volgens Tennis-Point, ik heb op verzoek gelijk een mail gestuurd met deze gegevens. Op woensdag 28 oktober heb ik geprobeerd weer telefonisch contact op te nemen, men was niet bereikbaar. Ik heb daarop weer een mail gestuurd maar ook daar helaas nog geen reactie op.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn terugbetaling heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tennis Point nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]