Klacht: ten onrechte jaren een bedrag afgeschreven

op 21 maart 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

bij een controle van de afrekening viel mij een bedrag op 161,40 all in ser cv ketel uhhh ik heb helemaal geen service abo bij eneco. daar komt een plaatselijk bedrijf voor. ik ben natuurlijk ook de andere afrekeningen gaan nakijken en tot mijn verbazing wordt er al jaren een bedrag verrekend voor een service abonnement. graag jullie reactie hierop . ik heb vanmiddag al iemand aan de telefoon gehad van eneco en die erkent al dat er een fout gemaakt is.
Sorry we hebben het druk binnen 6 weken krijgt u van ons bericht, wat denk je ik? wil gewoon al mijn geld terug wat jullie ten onrechte van mijn rekening hebben afgeschreven, Eneco heeft mijn vertrouwen geschaad.

gewoon in een redelijk termijn oplossen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 21 maart 2017 om 13:43 geantwoord

Beste heer Van der Toorn,

Bedankt voor uw bericht. Zonde dat u al langere tijd kosten betaalt voor een service welke u niet afneemt. Zoals u zelf in uw klacht beschrijft, de fout is bij Eneco Installatiebedrijven bekend en er wordt hard aan gewerkt dit voor u op te lossen.

Zoals inmiddels ook enkele malen via Facebook aangegeven, we zetten dit zo snel als mogelijk voor u recht. De doorlooptijd hiervan is u bekend. Wanneer wij dit sneller voor u kunnen oplossen dan reeds gecommuniceerd, doen wij dat meer dan graag voor u.

Hopelijk heeft u hier begrip.

Rodney
Eneco Webcare

Heeft op 21 maart 2017 om 13:58 geantwoord

Ik wil graag een oplossing in redelijke termijn en niet aan het lijntje gehouden worden.
Eneco maakt een grove administratie fout. Binnen enkele dagen moet dit toch wel opgelost zijn. Ik was heel tevreden klant maar nu overweeg ik om verder te kijken.

Alle klachten die gemeld zijn door Dickxxx