Klacht: Televisie kapot volgens Mediamarkt zoek het maar uit!!!!

op 12 mei 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

In augustus 2016 heb ik Samsung televisie aangeschaft. Geinstalleerd en prima werking. Afgelopen april deed ik op een avond de televisie aan en het beeld gaf alleen verticale strepen en deed niets meer. Contact opgenomen met de Mediamarkt aangezien de televisie nog in de garantie periode zat. De televisie kon ik langs brengen bij het service centrum en er zou naar gekeken worden.

Na een week ontving ik en email van de mediamarkt dat er sprake was van drukschade en dat ik de televisie niet gerepareerd kon ophalen of afstaan.

Met verbazing las ik de email, drukschade wat is dat nu weer, dat kon de beste medewerker van Mediamarkt mij ook niet beantwoorden nadat ik telefonisch contact had opgenomen, zij zei wel toe dat er opnieuw gekeken ging worden naar de televisie en dat ik binnen 48 uur bericht zou krijgen. Enfin na 2 weken zelf maar weer gebeld waar uitsluitsel of de televisie bleef. Hierop het antwoord dat ik snel een email zou ontvangen. De volgende dag een email met als verrassend antwoord, helaas pindakaas er wordt niets gemaakt.

Het reparatie centrum van Samsung had dit besloten en Mediamarkt kon hier helemaal niks aan doen, althans volgens de email. Wel werd er beleefd gevraagd of ik nog vragen had, nou als je kan ontploffen dan op dat moment wel met hun standaard antwoordjes. En oja nog excuses voor het ongemak ­čÖü

Nou Mediamarkt deze televisie heeft ongeveer 10x aangestaan in de slaapkamer, plezier was van korte duur en bedankt voor de wanprestatie.

Reactie 28/04/2017 16:33

Beste

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met MediaMarkt.

Wij hebben een terugkoppeling ontvangen van de desbetreffende afdeling.

Dit is de prijsopgave die we hebben ontvangen van het reparatiecentrum. Helaas kunnen wij hier niets aan veranderen aangezien dit door het reparatiecentrum is besloten.

Ons excuus voor het ongemak.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je verder nog vragen? Wij helpen je graag!

Daphne Schoenmaker

Jouw MediaMarkt-team

DE OPLOSSING
Oplossing als service naar klanten is natuurlijk een werkende televisie afleveren, voor een televisie van 7 maanden oud is het gewoon schandalig wat er gebeurd is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarcelDH