Klacht: telefoontje om evt over te stappen

op 28 januari 2014 over EON in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd door eon ongevraagd gebeld met aanbod om over te stappen. Degene die mij belde slecht te verstaan. Toen ik zei geen intresse, kreeg ik zeer agressief de vraag welke maatschappij ik had. Toen ik zei dat ze dat niet aanging was de reactie mevrouw doe niet zo flauw. Vervolgens zei ik nogmaals geen interesse kreeg nogmaals agressief welke maatschappij heeft u en wat betaald u. Ik zei daarop dat gaat u niets aan. Daarop is het gesprek afgesloten. Ik vond het een zeer agressieve manier

Gewenste Oplossing:

Ik hoef geen oplossing. Ik vind het belangrijk dat ze weten dat ze op deze manier geen klanten kunnen benaderen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EON

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EON nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EON in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat EON een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 0605MAkas