Klacht: telefooncentrale = gebrek aan informatie

op 12 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

indien men UPS belt moet men duidelijk spreken en het trackingnummer invoeren. de computer verstaat je 9 van de 10 keer niet en je moet het minimaal 2x inspreken.
Als je UPS meerdere malen belt over de zelfde zending, omdat UPS nalaat om terug te bellen en de juiste informatie te verschaffen, wordt je tot wanhoop gedreven om steeds tegen een computer te moeten praten, die je toch niet verstaat.

Gewenste Oplossing:

direct een keuze knop om een medewerk(st)er aan de lijn te krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 13 juli 2017 om 06:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij zullen uw klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling, zodat zij kunnen kijken wat er gedaan kan worden om dit zsm te verbeteren.

Wij willen u bedanken voor het plaatsen van deze klacht, dit helpt ons om onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door 2sharp