Klacht: telefoon apple stuk

op 03 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Hierbij willen wij een klacht indienen over het feit dat wij een telefoon hebben ingeleverd met de klacht dat de batterij vele kuren heeft.
Na dat ik apple had gebeld met het feit dat de batterij kuren heeft zegt apple het probleem te kennen.
het grootste probleem is dat de service van media markt niet zo best is want de telefoon is opgestuurd en zou eigenlijk 6 tot 8 werkdagen weg zijn.
dat is nog te overbruggen met een oud en versleten toestel maar nu duurt het waarschijnlijk 20 werkdagen.
maar ons abonnement loopt wel gewoon door en er is niemand die een toestel kan geven of met een ander voorstel durft te komen om ons tegemoet wilt komen of ze moeten met apple contact kan opnemen en dan vragen of ze een ander toestel kunnen geven of een dergelijk leen toestel ergens vandaan kunnen toveren.
nu pik ik een hoop maar dat media markt met niets aan durft te komen dat doet mij bedenken of ik daar ooit nog wel eens wat zou kopen.
het is te gek voor woorden dit.

Graag een tegemoet komen of een dergelijk toestel uit de winkel halen als leen toestel.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door slotsmichael