Klacht: Telefonische colportage NUON

op 13 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Nuon

Heeft op 12 maart 2014 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste robin100,

Onze excuses voor het ongemak en de late reactie. Wij hebben in onze administratie genoteerd staan dat u niet wilt worden gebeld. Wij gaan ervan uit dat het bellen inmiddels is gestopt. Onze excuses nogmaals.

Met vriendelijke groet,

Barry
Nuon Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door robin100