Klacht: teveel betaald in oktober

0623067932 op 22 november 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4oktober nieuw abonnement aangegaan van €11,- per maand
Abonnement met internet . Bericht gekregen dat abonnement 5 oktober inging. Toen mobiele gegevens op telefoon aangezet. Kreeg s,middags al bericht dat ik over de internetbundel heen was
Mobiele gegevens uitgezet. gebeld naar Tel 2. Daar zagen ze dat het vanuit Tele 2 niet goed gegaan was. Is in orde gemaakt. Alleen nu heb ik teveel betaald in Oktober

Gewenste Oplossing:

Als u het teveel betaalde terugstort op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door