Mijn Klacht:
geachte heer of mevr.
ik heb van u drie keer een bericht gehad dat ik een internet bundel moet nemen van wege hoog data gebruik .
maar ik gebruik nooit data ik whatsapp en bel er mee meer niet ander zou ik zeker internet abonnement genomen hebben lijkt mij toch .
nu krijg ik weer een sms bericht dat ik ben afgesloten van wege hoog data gebruik 411,00 euro sorry maar dit is toch te gek voor worden en dat in twee dagen ter wel ik gewoon aan het werk ben telefoon thuis ligt .
ik heb van daag 08-10-2016 weer gebeld met u bedrijf en een zeer vriendelijke dame aan de telefoon gehad en we hebben samen het een en ander door genomen zo als dat ik niet op mijn tele2 kan zie hoe mijn vacatuur er uit ziet hij pakt mijn mail adres niet hier ook al vaak over geklaagd maar is tot op nu niet op gelost en ook hadden we het over de hoogte van het bedraag 411,00 euro ook deze dame zegt en als de meneer die ik 14 dagen geleden aan de telefoon had dat er bij een bedraag van 250,00 euro al je abonnement word geblokkeerd hoe kan die van mij dan 411,00 euro zijn alle maal erg vreemd vinden ook u mede werker .
dus wat gaan we hier aan doen .? ben een trouwe klant die altijd op tijd betaald .
Gewenste Oplossing:
dat er samen met mij naar een oplossing word gekeken want dit kan toch niet zo lijkt mij .
ik heb het gevoel nu dat tele2 mij met een kluitje in het riet zet van zoek het maar uit het is jou probleem niet de onze .
punt twee ik heb een WW-uitkering en zou nooit de 411,00 euro kunnen betalen ik hoop dan ook van ganse harte dat hier snel een op lossing voor komt en dat ik nog jaren lang plezier van tele2 kan hebben
M.V.G. G de Graaf
