Klacht: data gebruik

[email protected] op 08 november 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte heer of mevr.
ik heb van u drie keer een bericht gehad dat ik een internet bundel moet nemen van wege hoog data gebruik .
maar ik gebruik nooit data ik whatsapp en bel er mee meer niet ander zou ik zeker internet abonnement genomen hebben lijkt mij toch .
nu krijg ik weer een sms bericht dat ik ben afgesloten van wege hoog data gebruik 411,00 euro sorry maar dit is toch te gek voor worden en dat in twee dagen ter wel ik gewoon aan het werk ben telefoon thuis ligt .
ik heb van daag 08-10-2016 weer gebeld met u bedrijf en een zeer vriendelijke dame aan de telefoon gehad en we hebben samen het een en ander door genomen zo als dat ik niet op mijn tele2 kan zie hoe mijn vacatuur er uit ziet hij pakt mijn mail adres niet hier ook al vaak over geklaagd maar is tot op nu niet op gelost en ook hadden we het over de hoogte van het bedraag 411,00 euro ook deze dame zegt en als de meneer die ik 14 dagen geleden aan de telefoon had dat er bij een bedraag van 250,00 euro al je abonnement word geblokkeerd hoe kan die van mij dan 411,00 euro zijn alle maal erg vreemd vinden ook u mede werker .
dus wat gaan we hier aan doen .? ben een trouwe klant die altijd op tijd betaald .

Gewenste Oplossing:

dat er samen met mij naar een oplossing word gekeken want dit kan toch niet zo lijkt mij .
ik heb het gevoel nu dat tele2 mij met een kluitje in het riet zet van zoek het maar uit het is jou probleem niet de onze .
punt twee ik heb een WW-uitkering en zou nooit de 411,00 euro kunnen betalen ik hoop dan ook van ganse harte dat hier snel een op lossing voor komt en dat ik nog jaren lang plezier van tele2 kan hebben
M.V.G. G de Graaf

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - er is tot op de dag van vandaag nog niets gebeurt . ik kan nog steeds niet in mijn tele2 kijken zelf de medewerkers vinden het vreemd als ik bel ze zegen dat er altijd word afgesloten als je 250,00 euro heb verbruik waarom ik dan ruim 400,00 euro op een contract van 5,00 euro in de maand belachelijk toch lijkt mij maar wat ik zo vreemd vind dat ze niet samen met mij naar een oplossing kijken . dus dan maar naar de rechter zegt mijn rechtshulp verzekering als het niet anders kan . M.V.G G de Graaf

Alle klachten die gemeld zijn door