Klacht: teiefoon

op 13 september 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

ik heb een telefoon besteld op22-5-2017 ordervan112.69 euro shippinsfree=8.46 insurrance=1.95 tax=11..74 alles totaal=134. 84 besrl.no=1705220323094162 gestuurd met het postno pnl9944433308. al een tien keer een verzoek gevraagd dat de telefoon nog steeds niet binnen is ook post nl gebeld die zeggen dat die 14-6-2017 is afgeleverd maar dus niet op mijn adres ik zelf kan niet een onderzoek aanvragen maar l.i.box wel maar daar doen deze helemaal niets mee dus kan ik naar mijn telefoon fluiten en naar mijn geld: ben afhankelijk van mijn scootmobiel en van mijn telefoon omdat ziek ben heb ik ook heel weinig geld. dat is een grote hap uit mijn begroting op dat jullie het zo snel mogelijk kunnen oplossen zo dat ik mijn telefoon belangrijke telefoon in bezit krijg b.v.heelerg bedankt n.linders

zo snel mogelijk mijn telefoon in mijn bezit hebben : liever gisteren dan van daag

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht nicolinders

4 maanden geleden - betekent dat ik nu mijn telefoon kan verwachten of ik nog meer zelf moet doen in ieder geval heel hartelijk bedankt

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 13 september 2017 om 19:56 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door nicolinders