Klacht: ‘Gratis oortjes’

Benom op 08 december 2016 over TechGoodyBag in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zusje heeft op mijn Facebook op een misleidende advertentie geklikt van techgoodybag zonder dat zij wist wat zij klikte. Er stond gewoon bevestig uw e-mail. De andere mails waren nog ongeopend in zijn bijna niet gebruikte mailbox.
Plots kregen we een rekening thuis van een bedrijf dat niemand van ons kende. Een Nederlands bedrijf. Wij wonen in België. We lieten deze rekening links liggen. Je weet tegenwoordig maar nooit. Dan een aanmaning. Ik heb het bedrijf meteen opgebeld. Ze zeiden dat we een maandabonnement hebben. We wisten van niks. Intussen reeds 2 brieven van een incassobureau hier aangekregen, een aangetekende mail verstuurd. Ik weet niet meer wat ik nu moet doen om hen aan het verstand te brengen dat we helemaal niets hebben besteld. Dat we niets hebben besteld hebben ze ook reeds bevestigd. We hebben enkel geklikt op een link in een mail. Wat nu? Bellen hielp niet, aangetekend schrijven hielp niet? Betalen dan maar? Maar waarvoor? We hebben niets in ruil besteld.

Gewenste Oplossing:

Als ze stoppen met die aanmaningen en emails te sturen!

Alle klachten die gemeld zijn door