Mijn Klacht:
Ik wilde graag nieuwe radiatoren laten plaatsen en Techem op dezelfde dag langs laten komen om direct de meters erop te laten plakken/zetten.
Hierop heb ik een afspraak gemaakt en mijn aannemer was bij mij thuis aanwezig.
Ik heb zitten wachten op 2 januari maar er is niemand geweest.
Ik heb een benedenportal en boven een eigen voordeur.
Ik kreeg een briefje in de bus en heb hierop contact gezocht.
Hierop kreeg ik op vrijdag 5 januari een mailtje (die ik toevallig las, want ik lees niet dagelijks/wekelijks mijn mail) dat ze op Maandag 8 januari langs wilde komen en of dit uit zou komen.
Omdat dit heel kort dag heb ik in plaats van gemaild, gebeld met de klantenservice en uitgelegd dat het erg kort dag is om mijn aannemer weer te laten langskomen en aangegeven dat ik terug zou komen op de afspraak en uitgelegd dat ik door behandelingen minder beschikbaar was.
We spraken af dat dit goed was en ik erop terug zou komen.
Vervolgens krijg ik een rekening op de 27e voor 2 januari met de mededeling dat ik binnen 3 dagen op de mail had moeten reageren anders zouden ze 2 januari doorrekenen.
Dit staat niet in de mail genoemd én ik heb gebeld.
Ook heb ik aangegeven dat mijn aannemer bereid is te getuigen dat hij hier was.
Ook geeft Techem aan dat de medewerker op 2 januari niet bij mijn voordeur is geweest maar alleen bij het hoofdportaal.
Techem reageert ook niet op het feit dat ik gebeld heb maar blijft zeggen; je had binnen 3 dagen moeten terugmailen en ze geven aan dat ze niet meer gaan reageren op mijn mails.
De klacht is ook bij Techem ingediend.
Ik vind het bijzonder maar ik lees nu dat ik niet de enige ben.
Groet,
Gewenste Oplossing:
Factuur bevriezen/weggooien en een nieuwe afspraak. Ik zit nu met 2 radioatoren die nog geplaatst moeten worden maar durf niet meer af te spreken