Klacht: Niet correcte meter

Mevrouw Hamburg. op 30 januari 2024 over Techem in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zijn vorig jaar metertjes geplaatst in ons appartementsgebouw. Nu blijkt dat de meter in de kamer bij mij veel teveel registreert ten opzichte van andere appartementen . Ik verbruik zogenaamd het dubbele van alle anderen. Heb zelf al 3 maanden in de kou gezeten, omdat ik geen verwarming aan durf te doen. Nu heb ik in Januari het jaar weer eens geprobeerd en ik heb al 1000 eenheden verbruikt in 17 dagen. Normaal verbruik is volgens Techem 6000 tot 7000 per jaar.
Er is nu een monteur geweest om te kijken, maar niet naar de meter, maar met zijn meetlatje of de omvang wel goed is gemeten en nu krijg ik een factuur van 160 euro voor iets wat niet opgelost wordt.
Ook de beheerder doet niets,het enige wat ik vraag is dat er een ander metertje wordt geplaatst.

Gewenste Oplossing:

Plaatsen van een nieuwe meter in de kamer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Techem over deze klacht.

Bericht van Techem

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Hamburg, Daar wij online geen gegevens mogen vragen zoals adresgegevens willen wij u vragen om telefonisch contact met ons op te nemen of per e-mail. Telefonisch zijn wij bereikbaar op telefoonnummer 076- 572 58 88 of per e-mail: [email protected] Met vriendelijke groet, Afdeling Klantenservice Techem Energy Services B.V. Postbus 2152, 4800 CD Breda Takkebijsters 17 A1, 4817 BL Breda Internet: www.techem.nl

Reactie van de melder van de klacht Mevrouw Hamburg.

10 maanden geleden - Heb u een mail gestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Hamburg.