Klacht: Te weinig geld gekregen voor mijn mobiel

op 20 mei 2016 over cash4mobile in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar cash4mobile over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door cash4mobile in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat cash4mobile een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

cash4mobile

Heeft op 31 mei 2016 om 08:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Het toestel is ingeleverd als zijnde werkend echter na testen blijkt dat de simkaart niet gelezen wordt. Dit is een duidelijke fout en het toestel is aangepast naar de niet werkende status. Dit is ook aan klant bericht in de meerdere berichten die hij ons gezonden heeft. Klant heeft zijn toestel retour gevraagd, hiervoor maken wij de factuur conform onze voorwaarden op en na betaling krijgt klant zijn toestel retour. Klant heeft dit afgelopen bij ons nagevraagd dus een aanmelding van deze klacht is dubbelop.

Wij beschouwen deze klacht dan ook niet terecht en nemen deze online niet verder in behandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door RMjansen01