Klacht: Opgelicht! Betaald niet uit

op 12 oktober 2016 over cash4mobile in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na verschillende website’s te hebben afgewogen om mijn iPhone 5C in te ruilen, ben ik uitgekomen op Cash4Mobile.

Een foute keuze waar ik veel spijt van heb!

De iPhone die ik naar dit bedrijf heb opgestuurd is in prima werkende staat en is onbeschadigd (op enkele gebruiksporen na)
Ik zou €95 krijgen voor het inruilen van mijn iPhone.

Via Cash4Mobile kreeg een kiala label om het pakketje te verzenden. Geen probleem. Ik heb het pakketje zorgvuldig ingepakt.

Nu ben ik al enkele weken verder…en heb onderhand al verschillende mailtjes gestuurd en ben daarnaast ook al 5 euro kwijt voor de belkosten die ik heb gemaakt om te bellen naar de ‘klantenservice’ van Cash4Mobile.

En dit allemaal tevergeefs..de moed zakt me in de schoenen, helemaal omdat de site nu al verdacht lang op;
‘Tijdelijk offline’ staat.

Ik zie nu op internet al verschillende klachten over dit bedrijf. Bedrijf betaald niet etc.
Stuur je telefoon niet op naar Cash4Mobile!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het bedrag van €95 op mijn rekening heb.
Dit bedrag was vastgesteld bij aanmelding van de iPhone.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar cash4mobile over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bibik