Klacht: cash4mobile belooft maar betaalt niet!

op 03 april 2016 over cash4mobile in de categorie Internetshops - Elektronica

Pertinent goed werkende (ik ontving nog berichten nadat de simcard was verwijderd) en in zeer goede staat verkerende Samsung Galaxy S3 met toebehoren gezonden 9 maart 2016 via Kiala, conform instructies. Bevestiging van Support@cash4mobile.com op 14.3.16 met data-wibe certificaat en traceer nr. Kiala (die geen bevestiging laat zien van ontvangst!). Op 26.3.16 email naar Support over betaling – geen reaktie. Ze beloven betaling € 43,- binnen 3 werkdagen! Tot op heden niets ontvangen.

Als ik € 43,- op mijn rekening krijg!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar cash4mobile over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Jos Michel

1 jaar geleden - Beste Robin, met dank. Tot op heden 23 april niets gehoord! Vriendelijke groet, Jos Michel

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door cash4mobile in behandeling genomen

Bericht van cash4mobile

1 jaar geleden - Deze klacht is niet bekend gemaakt bij Cash4Mobile via e-mail of telefoon, wij hebben de klant verzocht om haar gegevens aan ons kenbaar te maken via onze supportdesk zodat wij e.e.a. kunnen oplossen.

Reactie van de melder van de klacht Jos Michel

1 jaar geleden - L.S., Inmiddels klacht opnieuw gezonden. Ik heb maandag 25/4 bevestiging van de order ontvangen. Betaling 2 werkdagen nog niet ontvangen, ze krijgen ivm Koningsdag nog een dag respijt! Dus nog even geduld. Groet Jos Michel

Reactie van de melder van de klacht Jos Michel

1 jaar geleden - L.S., Vandaag 04.05.16 het bedrag €43,- op mijn rekening ontvangen. Hierdoor is mijn klacht opgelost. Dank voor bemiddeling. Groet Jos Michel

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Michel