Klacht: Te mooi aanbod

op 19 oktober 2016 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik werd vrijdag gebeld om 20:30 door een medewerker van de Nuon wau me graag terug als klant,hij stelde mij voor een actie van 250 euro toe boete betalen ze van de Eneco zoon 5 euro goed koper in de maand uit zijn kosten van de toon betalen.

Maar wat niet waar is helaas na navraag niet goedkoper uit in de maand en betalen de toon niet.

Vind dit oplichting

Gewenste Oplossing:

Alleen als ze afspraak na komen wat telefonisch is afgesproken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 19 oktober 2016 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Mark, goed dat je contact met ons opneemt.

Dat we een premium van € 250,- uitbetalen, voordeligere tarieven bieden en eventuele overstapkosten van maximaal € 100,- vergoeden, klopt wel. Het gedeelte van de Toon klopt niet, deze vergoeden wij inderdaad niet. Onze excuses dat dit niet duidelijk met je is besproken.

Vriendelijke groet, Nancy

Alle klachten die gemeld zijn door Markrozema1991