Klacht: Te late bezorging

op 01 december 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op dinsdag 27 november een bestelling geplaatst waar bij stond: ‘voor 23:59’ besteld, morgen in huis. Hier vanuit gaande dat het voor zaterdag 1 december natuurlijk binnen is. Ik snap dat het drukker is geweest in verband met Black Friday, maar dit had dan vermeld moeten staan op de website of ze zouden het later via bijvoorbeeld een e-mail kunnen vermelden. Er is mij niks vermeld en ik wacht nog steeds op het pakketje, wat inmiddels al te laat arriveert. Nog steeds weet ik niet wanneer het binnen komt omdat zij niks laten weten.

Via Facebook heb ik al een berichtje gestuurd, maar hier heb ik tot op heden geen reactie op ontvangen. Graag wil ik ingelicht worden over hoe lang het nog gaat duren met het pakketje en wil ik excuses en eventueel een oplossingtegemoetkoming voor dit probleem. Ik ben NIET geïnformeerd en als ik dit geweten had, had ik niet bij Media Markt besteld.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door manonvangaal95@live.nl