Klacht: te laat

op 04 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 04 mei 2017 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

goedemiddag,

Dank u voor uw bericht. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en gaan het bespreken met de bezorger.

Wij gaan er vanuit dat u dan volgende week de folders weer netjes op zondag, maandag of dinsdag in de brievenbus krijgt.
Mocht er nog eens iets zijn dan horen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Tulden