Klacht: Te hogen eindafrekening

op 06 februari 2018 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Weer NUON!!!!! Ik ben overgestapt naar Green Choice en krijg van nuon even een afrekening van 167 euro die ik moet bijbetalen en dat over 2 en halve maand?.Hier klopt geen bal van Nuon.

Ik wil dat dit goed wordt nagekeken want volgens mij klopt er geen bal van.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Nuon

8 maanden geleden - Goedemiddag meneer Mol, bedankt voor uw feedback. Als ik mee kijk naar de eindnota dan is deze over de periode van 4 november 2017 tot 16 januari 2018 berekend. Deze periode is het minst voordelig omdat dit een koude periode is waarin u het meest gas verbruik. Gas is het meest dure product die u bij ons afneemt. In de eindnota heeft u een totaal verbruik van 498 M3 over een periode van iets meer dan 2 maanden. Uw jaarverbruik op de laatste jaarnota was 1.470 m³. Dit om u een indruk te geven hoeveel verbruik u heeft in de winter. Normaal heeft u hier geen inzage in, omdat wij 6 wintermaanden met 6 zomermaanden compenseren. Omdat u nu alleen een nota over wintermaanden heeft, dient u bij te betalen. Mocht u hier nog vragen over hebben, laat het vooral weten. Vriendelijke groet, Nancy, Nuon Webcare

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 06 februari 2018 om 08:14 geantwoord

Goedemorgen meneer Mol,

Op mijn vorige bericht heb ik niets van u vernomen, daarom ga ik er van uit dat uw klacht is opgelost. Mocht u toch nog op mijn vorige bericht in willen gaan, dan zie ik graag uw reactie tegemoet. Laat dan vooral weten wat wij nog kunnen betekenen.

Vriendelijke groet,
Nancy, Nuon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door amroka